Ik had een tijd geleden de samsung galaxy s gekocht met een actie. Je zou een gratis 8GB micro kaart erbij krijgen. Klopt het dat deze actie over is?

Ik heb dus een samsung galaxy s gekocht met een actie dat je een gratis micro sd kaart zou krijgen. Deze had ik door omstandigheden steeds niet aangevraagd via samsung.com/mobile en ik was het af en toe vergeten. Nu dacht ik er aan en wilde heb aanvragen. Maar ik kan hem niet meer vinden. Ben ik nu te laat voor deze actie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je het over de SII hebt: Je kon je voor de actie vooraf inschrijven tot 4 juni (preregistratie), daarna moest je voor 1 juli het toestel hebben gekocht en voor 8 juli de emailbevestiging van de preregistratie samen met een aankoopbewijs naar Samsung opsturen.

Als je het specifiek over de S hebt, deze actie is ook afgelopen; zie eventueel de overzichtspagina van Samsung via bijgesloten link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje dan ben ik idd te laat.;)