Wat zijn de beste en niet misbare cydia apps?

Wat zijn nou echt de must-haves en niet misbare apps uit de cydia appstore?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit is voor iedereen denk ik verschillend maar welke ik gebruik zijn toch wel: full web browser dus het hele scherm is dan je internet pagina zonder vervelende balken en installous gebruik ik ook erg vaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Sbsettings (met activator) = absoluut must!! Een slide-in scherm waarin al je instellingen onder handbereik zijn. Onder meer een processkiller om apps uit het geheugen te gooien, maar nog veel meer!!

- Mywi: maak in 1 druk op de knop een hotspot van je iphone! Overal internetten via het draadloos netwerk van je iphone!

- cameralock: een camera in je lockscreen, zodat je direct kunt fotograferen, zonder dat je eerst hoeft te unlocken, om dan ook nog eens de camera app helemaal te moeten starten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Excuses, ik zie nu wat voor apparaat je hebt, waardoor mywi niet van toepassing is in jouw geval. Maar voor mij in ieder geval onmisbaar ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de 3e is ook niet mogelijk helaas maar bedankt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hoe krijg ik sbsettings?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even 'sbsettings' intikken in het zoekscherm van cydia. Dan het bestand kiezen waarbij staat 'move common toggles...' (met dat icoontje ervoor met die gezichtjes, van bigboss)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar open ik hem want dat lukt me niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch gewoon: installeren en dan bevestigen?
Als het goed is is ie nu geinstalleerd, maar er is geen icoontje van.
Als je van links naar rechts 'slide' ter hoogte van je klokje (bovenin je schermpje) zou het programma moeten openen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat houd dat poof in?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee... Nooit van gehoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hide icons? Dat bedoel ik met dat plaatje waar poof staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu zie ik het! Geen idee, sorry :-)
-Mxtube, zo kan je filmpjes van youtube downloaden en later in een keer weer afspelen
-Installous, met deze app kan je bijna alle appstore apps gratis downloaden
-AndroidLockXT, hiermee kan je een ander soort code op je iphone instellen
-Bitesms, sms maar dan beter
-Fice icon dock, hiermee kan je 5 icons aan de onderkant zetten
-Infinifolder, zo kan je oneindig apps in een folder gooien, dus nu geen 3 mapjes meer voor al je games bijv

Dit heb ik er opstaan en vind ik voormijzelf het belangrijkst, maar dat verschilt per persoon.