Ik wil op m'n apple iPod een spel in etaleren maar er staat dat hij al geïnstalleerd is, hoe kan ik nu toch dat spel op m'n iPod krijgen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het spel eerst verwijderin in Itunes en daarna weer opnieuw downloaden en installeren. Klaar.

ImaBIte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het niet zijn dat het spel inderdaad geinstalleerd is, maar dat je het niet ziet, omdat je bijvoorbeeld zoveel apps hebt, dat de nieuwe, net geinstalleerde app niet meer te zien is?
Probeer eens via zoeken het spel te vinden, misschien staat het er inderdaad gewoon op...

Toegevoegd na 2 minuten:
Als nu blijkt dat je te veel apps hebt staan, en daardoor nieuwe niet ziet, kan je andere apps bij elkaar in een map zetten, daardoor maak je ruimte voor nieuwe.
Raak een app aan tot ie gaat trillen en schuif hem dan over een andere, zo maak je een map.