mijn dochter heeft haar blackberry in de toiletpot laten vallen... en is niet verzekerd kan ik dit via mijn wa verzekering claimen,?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, dat geeft problemen!
Jouw WA-verzekering verzekert je tegen (wettelijke) aanspraken van 'derden'. Jouw dochter kan jou hierin moeilijk aansprakelijk stellen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor dat kan bij sommige maatschappijen wel.
Ik heb laatst een glas op mijn kookplaat laten vallen en de glasplaat was gescheurd.heb mijn verzekering{aegon} en het verhaal verteld en 3 dagen later was het geld op mijn rekening gestort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie niet waagt die niet wint. Dus inderdaad gewoon proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom een - ??
Rieneke1
12 jaar geleden
geen min van mij werk, maar betrof het hier niet je inboedelverzekering?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk ook net als Rieneke dat het de inboedelverzekering was en niet de aansprakelijkheidsverzekering.