ik heb een ipod touch 4g ios 4.3.5 en wil hem downgreaden weet iemand hoe zo ja ? zeg het me :)

ik wil graag me ipod touch jailbreaken maar ik heb 4.3.5 maar wil graag downgraden omdat ik hem wil jailbreaken graag help me :)

alvast bedank

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan moet je de ipsw van de goede iOS downloaden.
In iTunes druk je shift + herstellen, kies je de iOS die je hebt gedownload en dan herstelt hij naar de oude iOS.

Let op: Je bent wel alle bestanden kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij niet mogelijk, zonder je hosts bestand van windows te manipuleren en de route naar de apple servers om te leiden!

Apple staat downgrades niet toe.

(Ik ben heeeeeel benieuwd hoe dit afloopt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow! Dat klinkt goed! Wil je laten weten hoe het is afgelopen?
Dankjewel voor je reactie! Dit is echt nieuw voor mij!