welke telefoon?

niet kunnen kiezen

Toegevoegd na 1 minuut:
hey mensen,

ik ben bijna jarig en wil een mobiel..
maar goed kiezen kan ik niet
aan alle mensen met ervaring met deze 3 smartphones vraag ik wat jullie de beste vinden en waarom..
ik kan dus echt niet kiezen!!

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (8)

ligt er aan wat je er allemaal mee wil doen,en wat je er aan wil uitgeven.
Ik heb een Iphone gehad prima toestel heb nu een blackberry ook niks mis mee.
Kijk anders eens op www.typhone.nl
leuke aanbiedingen/toestellen
Let er wel op dat je nu voor dataverkeer moet gaan betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is maar wat je er mee wilt en hoeveel je wilt uitgeven,

Als je alleen bellen en smsen kan je gewoon een simpele mobiel nemen zoals de samsung star (70 euro)

Wil je ook op internet en apps gebruiken dan zou ik voor de samsung galaxy gio kiezen (130 euro)

Wil je echt het beste van het beste met een abonnement erbij dan zou ik voor de samsung galaxy S plus gaan of een iphone 4

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je echt een SMS, ping en hyves verslaafd bent en makkelijk wilt typen dan moet je voor de Blackberry gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou Blackberry curve 8520 nemen. Is niet zo heel duur maar wel goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf heb ik een Samsung galaxy mini! Dat is een hele makkelijke telefoon' android en wifi! Zeker een aanrader! En helemaal niet duur!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk even op kieskeurig.nl . Dat is een site waarop allerlei producten zijn te vinden (waaronder ook mobieltjes) die beoordeeld zijn door consumenten. Ook staat er wat de mogelijkheden van bepaalde mobieltjes zijn. En er staat ook nog, waar je het goedkoopst terecht kunt voor het mobieltje naar keuze.
Veel succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Samsung Galaxy 2, echte aanrader en je krijgt er geen spijt van!
Dankzij Android kun je het personaliseren tot het uiterste!
Als je mijn advies opvolgt en je hebt deze gekocht moet je even zeggen wat je ervan vindt, je zult uitermate tevreden zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkope mobiels met internet: Lg optimus me p350, samsung galaxy europe, samsung galaxy apollo.
die zijn rond de 100 a 150 euro.
Wil je een hele goede mobiel dan is de samsung galaxy s 1 of 2 echt een hele goeie maar dan betaal je ook heel wat. en goedkope mobiels zonder internet vind je zat ;) Ben je meer van het pingen enz. dan zou ik voor een bb gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou geen blackberry nemen, die zijn vaak erg snel stuk