Wanneer gaat mijn blackberry internet werken en hoe kan ik dit zien?

Afgelopen week heb ik een blackberry gekregen als vervangend toestel voor mijn kapotte nokia.
Omdat ik op mijn lopende abonnement alleen bel en sms had heb ik gisteren naar Hi gebeld voor een Blackberry internet abonnement.
De meneer van Hi zei dat hij het voor mij zou afsluiten maar dat het wel 24 uur zou duren voordat het t zou doen.
Dat was om kwart over 3 gisteren.
Nu weet ik helemaal niet hoe ik dat kan zien. Op mijn Hi staat er niks, en ik heb met een andere bb gebruiker net geprobeerd te pingen, maar dat deed het niet.

Weet iemand hoelang dit duurt en hoe ik kan zien dat hij het doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als deze meneer zegt dat de bundel binnen 24 uur geactiveerdvword zou dat wel zo zijn. Soms word je toestel wel op het bb netwerk geactiveerd maar maakt je bb nog geen contact, haal even je batterij eruit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb net de batterij eruit gehaald, we hebben nogmaals geprobeerd elkaar via PIN toe te voegen maar hij doet het nog steeds niet.
Zou het kunnen dat het met het weekend te maken heeft? Hi klantenservice is namelijk gesloten op zondag..