Hoe download ik apps via installous??

Hij geeft namelijk een fout melding: invalid IPA. Hoe kan ik dit veranderen? Zodat ik ze kan downloaden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je installous gedownload via de repo xsellize. Je moet deze versie verwijderen en ook de repo xsellize. Nu terug in cydia naar: beheren, bronnen, wijzig, voeg toe, cydia.hackulo.us.
Installeer nu vanaf deze bron installous 4.2.2.

Als het goed is gaat het nu beter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had al via cydia.hackulo.us maar daar doet hij het niet met installous 4 hoe kom ik dan aan 4.2.2??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je nog een oude versie... Probeer hem toch eens te deinstalleren. En installeer hem dan nog eens. Dan heb je in ieder geval de nieuwste versie. Je moet ook appsync 4 hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan appsync niet downloaden. Hor moet ik dit doen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de bron hackulo.us aanklikt krijg je een lijst met software te zien, waaronder installous. Bovenaan die lijst zou appsync moeten staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geinstaleerd nu hopen dat het lukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben benieuwd!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lukt niet ze staan niet bij de apps op het scherm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat staat niet bij de apps?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het scherm de app die ik gedownload heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar heb je hem wel geinstalleerd nadat hij gedownload is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet niet hoe moet dat??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok. Ga in installous naar settins, zet dan install autom. En delete autom. aan.
Zoek nu de app die je wilt hebben.
Klik op download.
Er verschijnen nu verschillende links: fileape of filedude. In geval van fileape: klik erop. Kies voor regular(15 seconden wachten) klik dan op download.
Nu gaat de rest vanzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas niet. Hij staat er niet op het beginscherm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien opzij scrollen naar het volgende venster van je buroblad...
Anders weet ik het ook niet meer...
Probeer eens een klein programmaatje als angry birds.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer maar het lukt me helaas niey