hoe zet ik gedownloade apps van installous op het beginscherm van mijn ipad?

als ik apps download via installous kan ik ze niet op het scherm zetten. hoe doe ik dit? dus zodat ik ze kan openen en spelen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga bij installous naar home, klik rechtsbovenin op settings, zet dan de schuifjes: install automatically en delete automatically aan. Nu worden de gedownloade apps niet alleen binnengehaald, maar ook geinstalleerd. De apps die je al hebt, daar kun je op klikken en ze dan installeren.
Succes!

Antwoorden (2)

Ga bij installous naar home, klik rechtsbovenin op settings, zet dan de schuifjes: install automatically en delete automatically aan. Nu worden de gedownloade apps niet alleen binnengehaald, maar ook geinstalleerd. De apps die je al hebt, daar kun je op klikken en ze dan installeren.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ze staan nog steeds niet op mijn begin scherm waar alle apps staan
Ik neem aan dat je de iconen wel hebt, maar een paar schermen naar links, ipv op het eerste scherm. In dat geval, houd je vingerr op een willekeurige app gedrukt, tot alle AppStore beginnen te bibberen, nu kan je een willekeurige app met je vinge schuiven naar een ander scherm, dus aandrukken en dan schuiven naar b.v. Links.

Toegevoegd na 38 seconden:
Ps zo kan je ook AppS weggooien.