hoe zet ik alle internetvreters uit

Ik ga volgende week op vakantie maar ik heb een abbo oneindig internet op mijn samsung galaxy s2 in NL maar niet in het buitenland
ik heb allemaal automatische updates maar als ik dat in het buitenland doe word het een dure grap hoe zet dat in 1x uit?
Ik bedoel bijv dat hij elk half uur mijn mail checkt en zo heb ik tig van die dingen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

data roaming uitzetten, dat moet voldoende zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zet hem in de vliegmodus en er wordt niets meer gedownload
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar je hebt ook geen telefonie meer, dus ook geen sms. Roaming uitzetten werkt prima :).
( het is geen onbeperkt internet het is maar 1 GB voor de duidelijkheid )