Als ik op Blackberry altijd online ben op msn, hoeveel mb verbruikt dit dan?

Of is het alleen als je een bericht ontvangt/verstuurd. Hoeveel mb gaat hier dan vanaf? En een ping-bericht ontvangt/verstuurd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft niet altijd online te zijn. Je mist echt niks hoor als je er even niet bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik, maar ik wil weten hoeveel mb dit verbruikt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar krijg je vast wel ANTWOORD op, dit was een reactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omg, ga niet haten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat een vraag of uitdrukking?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allebei niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom doe je er dan een vraagteken achter?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haterrrr -_-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:O

Antwoorden (3)

Maximaal 2 mb per dag is echt heel weinig. Pas s je op internet gaat dan verbruikt je pas veel en al helemaal als je op youtube gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, bedankt!
Het maakt niet uit als je online bent of niet.

Het gaat per ontvangen bericht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Online zijn op msn vreet verder niks en een bericht versturen is rond de 5 kb per bericht zowel via ping, whatsapp of msn. Als je de hele dag alleen zou msn-en en pingen gebruik je nog geen 100 MB per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje!