hoe jailbreak ik mijn ipod 4g met ios 4.3.5?

het lukt niet met jailbreakme.com hoe wel? en het lukt me zelf niet via de pc. dus graag een goede uitleg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Pas op!! Als je deze 'tethered' jailbreak toepast kun je je ipod niet meer opstarten zonder hem aan te sluiten op de computer. Daar komt ook nog een rits aan handelingen bij kijken!
Je ipod komt niet verder dan het apple-logo! (in het geval van de voorgestelde jailbreak het greenpoison-logo)

Ik zou even wachten op een zgn 'untethered' jailbreak!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het bekend wanneer deze uitkomt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet erg waarschijnlijk dat die uitkomt. Zie het antwoord hierna.

Andere antwoorden (2)

wat dacht je van http://greenpois0n.com/ moet je downloaden op de site op je pc hier is een filmpje hoe je het moet doen: http://www.youtube.com/watch?v=MSUr3S2Jm5c
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij youtube is het 4.2.1 en ik heb 4.3.5 maakt dit uit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En op greenpois0n.com geld het zelfde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maakt niet uit
Hooi. ,

Het is op het komen nog niet mogelijk om IOS 4.3.5 untheherd
Te Jailbreaken. Wel kun je met bijvoorbeeld greenpoison of
Pwngagetool thetherd Jailbreaken.
Dit betekend dat de iPod steeds een Computer nodig heeft om
Iets te installeren en wanneer 'ie opstart.

Als je geluk hebt , en je iPod al eerder oP een vorige versie hebt gejailbreakt, kun je de vorige versie (bijv. 4.3.3) terug halen en daarvanuit Jailbreaken.
De handigste tool hiervoor is tinyumbrella

Helaas is er geen unthethert jailbreak voor IOS 4.3.5 en komt dit volgens vele geruchten ook niet meer omdat IOS 5 er binnenkort aan komt en het zonde van de tijd zou zijn om dan nog een jailbreak voor
4.3.5 te maken.

Je moet of wachten op iOS 5 , of je kunt 'm wel Jailbreaken als
Je dit al eerder hebt gedaan..

Succes !