Wat is goedkoper, een blackberry abonnement of prepaid van vodafone?

Ik heb een blackberry, heb nu nog prepaid van vodafone. Maar ik vraag me af of een abbonnement misschien goedkoper is, weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel je belt, sms stuurt en gebruik maakt van internet. Als je dit allemaal heel veel doet kun je het beste een abonnement nemen. Wel eentje die past bij de manier waarop jij je telefoon gebruikt. Loop gewoon een winkel binnen en vraag het!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bel niet zo veel, maar smsen wel, maar dat is wel minder geworden sinds ik een Blackberry heb. Dat komt omdat ik nu heel veel ping en whatsapp gebruik. En dat gaat via internet, dus ik blijf bij prepaid. Want met een abbonoment ben ik duurder uit.
Goedkoper wordt het abonnement nooit gezien je voor prepaid 12,50 per maand kwijt bent. Het goedkoopste abonnement is rond de 12 euro en dat is dan exclusief Blackberry internet waardoor je voor een abonnement minimaal met Blackberry internet rond de 19 euro zit. Mocht je nou veel bellen en daar veel aan uitgeven dan zou je met een abonnement goedkoper uit kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het zo ongeveer uitgerekend. En met prepaid ben ik goedkoper uit, want ik ping en whatsapp heel veel. Dus bel en sms ik niet zo heel veel. En dan is het zonde om een abbonoment te nemen, toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad. Dat idee had ik ook. Prepaid is 12,50 per maand en daar vind je geen abonnement voor. Je bent er dus uit :-)