iPhone 4 laten vallen, groot aantal barsten in scherm, goedkope reparatie?

Ik heb afgelopen week m'n iPhone op de grond laten vallen. Er zit nu een groot aantal barsten in, alles functioneert nog prima, maar wil het toch laten reparen.
Het liefste betrouwbaar en goedkoop. Woon in regio 's-Hertogenbosch, en wil er best een stukje voor reizen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 'm in denhaag laten maken voor 70 euro en kon er op wachten...weet de straat alleen even niet, ik ga voor je kijken!!
dudemeister
12 jaar geleden
ik heb een tip voor je in Baarn - da plm 60 km - PM maar ff dan

Het beste antwoord

De goedkoopste manier is je verzekering of die van je ouders over het feit in te lichten en dan is er een goede kans dat je een nieuwe krijgt. De goedkoopste oplossing.

Verder kunnen de meeste mobiele telefoon verhandellaars je hierbij je wel helpen. Er zit er vast en zeker wel 1 bij jou in de stad.
Ik bedoel dan niet de Phonehouse , Kpn , etc. , maar gewoon een klein zaakje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb de mijne al een aantal keren laten repareren bij iPod-service.nl
Erg betrouwbaar en hij gebruikt originele onderdelen van Apple.
Ik ben er erg tevreden over.
www.ipod-service.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goedkoop zal niet gaan. een schermpje ( 2ehands is niet verkrijgbaar ) kost rond de 50,- je kunt het laten doen bij de mediamarkt, zeer betrouwbaar. en anders zoals al eerder gezegt de verzekering inlichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een gast in de buurt die 2 3G's met kapot scherm maakte voor me : scherm €50 en €25 per toestel maakkosten. Klaar terwijl u wacht en alles met origineele Apple onderdelen. Let wel daarop als je hem laat maken. Ik woon in NHolland - rond A'dam - dus als je in de buurt zit laat maar horen dan geef ik je zijn adres.
Bronnen: