Hoe schakel ik het GPRS uit op een Blackberry Bold 9700?

Als ik thuis ben wil ik op WiFi, maar er staat dan steeds GPRS en ik heb ergens gelezen als dat er staat, dat je dan niet op WiFi zit maar op het mobiele internet! Hoe schakel ik dit uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Naar menu
Dan heb je manage connections (mn bb is engels) ik weet niet hoe het in nl heet xd
Opties mobiel netwerk
Dan data op uit zetten en roaming ook!
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! Het is wel gelukt, maar als ik die allebei uitzet, dan gaat mijn wifi ook uit, hoe kan dit?