Ik ben opzoek naar een mooie prepaid telefoon met een uitschuifbare qwerty toetsenbord of gewoon soort Blackberry toetsenbord ?

Weten jullie Miss een leuke mooie en niet zoon dure prepaid telefoon want ik zoek ereen want ik sms veel dus wil ik snel sms'en dus met een goed qwerty toetsenbord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Samsung chat 335 lijkt op de Bb of de Samsung chat 350 of Samsung chat 3222 succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat vindt ik al best door Miss dat ik het neem maar weet je misschien een van 50euro ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door is duur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor €50,- krijg je geen goeie prepaid telefoon met goed qwerty-toetsenbord en ik weet niet of je een camera wil maar met zo een prijs gaat dat ook moeilijk worden
Als je zo een laag budget hebt en je wil een goeie mobiel dan ben je daar niet aan toe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is wel waar maar ik dag misschien weet iemand ereen
Als je in prijs zit te denken rond de 180 euro is een BlackBerry Curv 8520 de beste optie.Met natuurlijk BlackBerry Messaging is dat een top telefoon.Of een iets goedkoperen Samsung Star ook niet onder de 100 euro maar goedkoper dan deze zal je niet zien als je een kompleet QWERTY toetsenbord niet.Succes

Toegevoegd na 2 minuten:
Verkeert geschreven:

Goedkoper dan 100 euro zal je niet zijn met een kompleet QWERTY toetsenbord.Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung qwerty of een blackberry of een lg gw300.
Ik zelf heb de Samsung Qwerty erg fijne telefoon moet ik zeggen.