wat is de snelste browser voor android?

Welke is nou echt het aller snelst.

Ik heb gehoord dat Opera mini snel is, maar in veel reviews staat dat die ook veel minpunten heeft.
(loopt vast, inzoomen gaan moeilijk en nog wat anders)

Welke browser is dus echt het aller snelst (en clean)

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik heb een samsung galaxy gio

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eh, bedankt voor het beste antwrd trouwens. waarom zet je niet een paar browsers op je mobiel, beetje uitproberen. succes met de vraag.

Het beste antwoord

Je vraag gaat over de snelste browser. Dat is zeker opera, en ja hij heeft ook wat minpunten.
De perfecte browser is er nog niet. Maar misschien is je vraag feitenlijk welke browser het meest stabiele is en het prettigste om mee te werken.

Ik heb zelf een tablet met Android Honeycomb erop. Heb alle browsers uitgeprobeerd en dit zijn mijn toppers: Dolphin for Tab (is er ook in mini en HD variant), native browser van Android zelf. Eventueel is Maxthon iets voor jou. De rest heeft allemaal mijn afkeur van een 1 of andere nare eigenschap. Zo ben ik bijvoorbeeld in Opera mobile na het typen plots de tekst kwijt. Dat mag natuurlijk niet en zeker niet voor GV.