Waarom kan ik geen foto's meer opslaan met mijn Blackberry en al bestaande foto's niet meer verwijderen?

Sinds gister is het zo dat als ik een foto heb genomen met mijn Blackberry Bold 9700, deze niet terug te vinden is in de afbeeldingenmap. Ik dacht eerst dat dit misschien kon komen door dat er teveel foto's in dat mapje waren, dus ging ik proberen sommige oude te verwijderen. Wanneer ik dat doe zegt hij: 'Dit is een alleen-lezen bestand. Weet je zeker dat je het wilt verwijderen?' (dit vroeg hij voorheen nooit, en het gaat om foto's die ik zelf heb genomen met dit toestel). Als ik dan op 'ja' klik, gebeurt er verder helemaal niks. De foto wordt niet weggegooid en blijft gewoon staan.
Weet iemand hoe ik dit komt en vooral hoe ik het kan oplossen? Ik ben een ramp met telefoons, computers etc, dus ik zou een duidelijke uitleg heel erg waarderen :-) Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Heb je er een geheugenkaart inzitten? Dan kan het zijn dat die is geblokt maar meestal is het dat je bij instellingen hebt gekozen voor alles opslaan op telefoon( dit kan je terug draaien bij je instellingen ) dan worden dus de foto's opgeslagen op je telefoon. Die kan vol zitten. Je moet naar '' instellingen '' > '' geheugen '' > '' opslagbeheer '' > '' opslaan op '' kies voor geheugenkaart. Veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Dat opslagbeheer kon ik niet vinden, maar er stond in dat menu bij geheugen wel 'repareren' en toen ik daar op klikte ging hij mediakaart repareren en nu doet ie het weer gewoon zonder dat ik foto's hoefde te verwijderen! :-) Dus super bedankt want dankzij u kon ik dat vinden!