Ik heb zowel muziek als cabaret om mijn iphone staan. Is het mogelijk om alle muziek willekeurig af te spelen zonder de cabaret?

Het genre van de muziek files is verschillend. Van cabaret is het allemaal hetzelfde. Ik wil dus eigenlijk bijvoorbeeld alle genre's behalve cabaret afspelen, maar kan dit nergens vinden. Iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Neej, bovenstaande is veuls te ingewikkeld. Ik had hetzelfde probkeem en het is kei simpel op te lossen.
In i tunes selecteer je je cabaret album.
Klik rechtermuisknop, info. Kies ervoor om alles in 1x te bewerken.
Dan komt dat bewerkingsvenster, met bovenaan verschillende tabjes.
Klik die tabjes aan ( het zijn er 3 of zo, ik weet uit mn hoofd niet welke je moet hebben).
Achter 1 van die tabjes staat : muziek niet afspelen bij shuffle menu). Nou, en dát vink je aan.
Simpel!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Briljant! Precies wat ik zocht!

Andere antwoorden (2)

Je zou alle muziek in een afspeellijst zetten zonder de cabaret, dan kan je hem gewoon op shuffle zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je in iTunes een slimme afspeellijst maken en daar instellen: geen 'genre cabaret'
Dan word daar alleen de muziek ingezet.
Vervolgens bij je iPhone in het tabblad muziek instellen dat die afspeellijst op je iPhone word gezet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met die laatste zin bedoel ik als je iPhone aan de pc hangt, in iTunes je iPhone selecteren en naar het tabblad gaan.
Kimath