Als ik mijn mail bekijk via de standaard mail app op iPod geeft hij berichten aan als ongelezen terwijl ik Ze al gelezen heb via mijn computer

Hoe kan ik veranderen dat hij ze dan niet aangeeft als ongelezen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat heb ik ook vaak op mijn iPhone. Ik refresh (scroll) mijn inbox dan even. Dan wordt het bijgewerkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lukt Niet hij geeft nog steeds aan ongelezen
Die berichten staan op de server, het pc programma download ze daarvan en binnen dat programma worden ze gemarkeerd als gelezen, dus niet op de server. Als de app die mails dan download (van de server) staan ze nog als ongelezen. Niks aan te doen verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan natuurlijk aangeven dat de server de berichten verwijdert zodra je ze gedownload hebt, dan zul je de berichten alleen tegenkomen op het apparaat waarmee je ze binnengehaald hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan kun je ze niet meer lezen op je iPod en al helemaal niet markeren als gelezen.