Wekker geluid doet het gewoon als telefoon op stil staat. Dus je kan gewoon de normale wekker functie gebruiken

Slaap lekker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het geluid van je wekker doet het altijd!

Probeer maar eens! Zet je geluid uit, en laat je wekker over 1 of 2 minuten af gaan..!

Hebben zo over nagedacht bij Apple ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het voor de zekerheid nog even gecheckt ;-) Dus moest nog wachten tot m'n minuut om was en m'n wekker ging!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alleen Apple heeft hier over nagedacht hoor, in ieder geval Nokia ook :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh en nog iets, de wekker van mijn telefoon (ja een Nokia dus, sorry ;) ) gaat ook af als de telefoon uit is, de Iphone misschien ook wel?
Je alarm/wekker geluid doet het altijd, ook als je telefoon op stil staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niks, hij doet t zoiezo!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen probleem, ik heb zelf ook een iphone4 en de wekker gaat gewoon af ondanks hij op stil staat, probeer het maar! Misschien maakt het ingestelde volume wel een verschil maar dat zou je moeten testen. Groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die doet het inderdaad altijd. Zelfs als je je koptelefoon erin hebt zitten, komt het geluid van de wekker uit de speaker.