Zijn Apple's "In-App Aankopen" ook weer een tweede keer gratis te downloaden?

Want een App kan je weer gratis opnieuw downloaden op bijvoorbeeld een andere iPhone.

Ik heb gister 1 "In-App Aankoop" gedaan, en ben nu benieuwd op ik die ook gratis kan doorgeven en zoja, hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als het via de app-store gaat, en het inderdaad een app betreft is deze opnieuw te downloaden. Echter bepaalde punten o.i.d. die je alleen in dat spel kunt gebruiken zijn niet over te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus ook niet het geen wat je bij Angry Birds kan kopen, de Mighty Eagle Unlimited Use. Die kan je dus niet gratis geven aan iemand anders ?
Dat kan een beperkt aantal x in iedergeval 4x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hè? Dit snap ik niet.. Kan je dit iets meer uitleggen? En met betrekking tot de Mighty Eagle van Angry Birds?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon als je bv vanaf je iPhone A met jouw account en wachtwoord een app download, kan je dat herhalen op iPhone B, C en D (met jou account)