Ik sluit me telefoon aan op de laptop maar er komt helemaal niks te staan, geen melding niks iemand een idee?

Ik sluit net me Galaxy S aan op de laptop maar er komt helemaal geen melding of iets dat ze zijn verbonden iemand een idee??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Waarschijnlijk moet je het besturingsprogramma installeren van de telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moet je misschien de usb verbinding activeren op je galaxy?
capthavoc
12 jaar geleden
Ik krijg ook geen melding of hij is aangesloten, maar komt gwn op mijn telefoon te staan of op de computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eerst wel het programma ervoor geïnstalleerd maar dat werkte voor geen meter. Ik doe nu gewoon het kabeltje in mijn laptop en er verschijnt de optie om met windows data uit te wisselen. Maar soms doet hij dat bij mij ook niet en dan ga ik naar computer en dan staat mijn telefoon ertussen. Je telefoon hoort wel eerst te vragen of het ok is om data uit te wissel met de computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Installer kies je kan de nieuwste versie downloaden als je bij Google intikt Samsung galaxy s kies dan kun je hem downloaden vanaf de Samsung website