Hoe krijg ik mijn batterij temperatuur omlaag?

Ik probeer mijn telefoon op te laden an fan komt er steeds te staan : opladen onderbroken batterij temperatuur te laag of te hoog. Terwijl ik net mn mobiel aanzet en m wil opladen. Hij is niet extreem koud en helemaal niet warm.

Toegevoegd na 33 seconden:
T gaat om een samsung galaxy s2 die ik oplaad met een blackberry oplader.

Toegevoegd na 39 minuten:
Als ik m oplaad via de pc, mer zn eigen usb kabel doet ie t ook niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (3)

Het is verstandig de batterij op te laden met de meegeleverde lader. De blackberry lader geeft een te hoog amperage door, de batterij kan echter niets met een hoger amperage dan waar deze voor gemaakt is. De energie wordt dan omgezet in hitte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even niks meedoen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe ik ook niet.
probeer het aan zijn eigen lader het dan no niet doet 12 uur met rust laten als hij het dan nog niet doet ga naar de winkel toe en vraag ze daar voor meer info