Onbeperkt mobiel internet nog mogelijk op smartphone?

Ik zit er over te denken om een smartphone aan te schaffen, tweedehands en simlockvrij. Ik wil er dan een goedkoop abonnement bij aanschaffen, maar welke kan ik dan het beste nemen en is het mogelijk dat daarbij onbeperkt mobiel internet zit? Ik hoorde namelijk dat ze mobiel internet steeds meer willen inperken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

T-Mobile blijft dit aanbieden. Overigens komt Ziggo/UPC met een nieuw landelijk dekkend netwerk. Dan zullen de prijzen wel weer zakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja dat kan nog alleen zal binnenkort wel stoppen en een limiet krijgen, www.ben.nl doet er nog aan zover ik weet
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet voor hoever mtvmobile sim only abonnementen heeft? Daar is in ieder geval nog wel onbep. internet