Waarom krijg ik deze film niet in mijn Ipod bibliotheek?

Ik heb een map met de film erin, die je met movie player kan afspelen.
Maar als ik, net zoals je muziek via een mapje in de bibliotheek krijgt, probeer dan gebeurd er helemaal niets.

Ik klik op bestand -> bestand/map (alle twee geprobeerd) aan bibliotheek toevoegen -> film -> openen
En dan gebeurd er niets, de film word niet toegevoegd aan de bibliotheek.
Wat doe ik fout?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heet dat mapje toevallig VIDEO_TS?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, *naam film + jaar* V2 TS XviD
Kimath
12 jaar geleden
Wat voor soort bestand is het? Je moet het overzetten naar het juiste bestandstype.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het een mp4 bestand?
Kimath
12 jaar geleden
*omzetten bedoel ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
avi bestand

Antwoorden (4)

Je moet het bestand in
Mp4 formateren, daarna in je iTunes bibliotheek synchroniseren en je iPod zal de video herkennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hoe doe ik dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een iPod converter, op Google zou je en zo vinden.
Je moet je video converteren naar bijv Mp4. Je moet ff googlen naar iphone of ipod converter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan zijn dat je i pod geen plaats heeft voor die film want een film pakt veel geheugen maar als het dar niet aan ligt dan weet ik nie hoe normaal van op de computer in mijn i pod en plakken (veel succes)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik anders even viovideo converter of handbrake om de film om te zetten naar het formaat dat je ipod ondersteunt(mp4).