Wat gebeurd er met bij een annulering op bol.com?

Ik heb een psp gekocht en wordt later geleverd en dan zijn wij al op vakantie, en hij moet er voor de vakantie zijn. ik heb betaald met 70 euro aan bol.com bonnen en de rest heb ik zelf betaald. Wat gebeurd er bij een annulering? Krijg ik mijn geld terug zonder bol.com bonnen?
Krijg ik geld terug met bol.com bonnen in geld?
Krijg ik geld terug en worden de bonnen geheractiveerd?

Ik hoop dat het duidelijk is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.7K

Antwoorden (3)

Geen idee hoe BOL met annulering van met bonnen gepleegde aanschaf omgaat, zo specifiek gaan ze er op de website ook niet op in.

Ik zou gewoon even de BOL klantenservice bellen of mailen (zie http://www.bol.com/nl/m/klantenservice/contact/index.html#email) en het verhaal uitleggen, en vragen hoe dat dan werkt bij annulering. Ik heb even geprobeerd te bellen voor je maar ze hebben een storing in hun telefooncentrale dus dat gaat 'm nu net even niet worden vrees ik.

Maar ik denk dat je ook gewoon het bezorgadres kunt veranderen, dat lijkt me het makkelijkst. Op je werk of bij de buren of zo laten bezorgen... Dan hoef je ook niet te annuleren. Misschien kan dat al gewoon online bij je bestelstatus op BOL, of anders daar ook even voor bellen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als u op de 'annuleerbutton' klikt in je account dan zullen ze de bestelling annuleren. Betalingen worden dan zo spoedig mogelijk ongedaan gemaakt (iDEAL en vooruitbetalingen binnen een week, cadeaubonnen worden binnen 48 uur automatisch opgewaardeerd, Maestro binnen drie weken).

Krijgt u het artikel toch thuis, dan kunt u het altijd retourneren. Er zijn overigens geen kosten verbonden aan het annuleren van uw bestelling
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via je account naar je bestelling gaan en eea annuleren. Het geld krijg je teruggestort. Zelf kreeg ik voor de waarde van ingewisselde tegoedbonnen een nieuwe code met de vervaldatum van de ingewisselde couponnen. Kortom ik schoot er niets bij in. Simpel te regelen. Je kan evt ook vragen stellen aan een computer op de klantenservicepagina van bol.com werkt redelijk tot goed.