In de Samsung J700 kunnen alleen standaard (micro) SD kaartjes gebruikt worden.
Er kunnen geen HCSD- kaarten in, dus de maximale capaciteit is 2 GB.
Ik neem aan dat hetzelfde geldt voor de J700i, maar de gebruiksaanwijzing moet daar uitsluitsel over geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij kan dit inderdaad niet!

Andere antwoorden (1)

Ja, Compatibele geheugenkaarten: MicroSD

Toegevoegd na 20 minuten:
Helaas heeft koosnip gelijk:

"microSD, up to 2 GB"

Te vinden op de onderstaande website met specificaties:

http://www.desktophelpline.com/gadgets/mobiles/samsung/samsung-sgh-j700i-review-and-price/