Zelf heb ik ook Greenposi0n gebruikt om mijn iPod Touch te jailbreaken. Dit zijn de stappen die je moet volgen:

Stap 1: Synchroniseer je iDevice met iTunes.
Stap 2: Download Limera1n van de website.
Stap 3: Zorg dat je iDevice nog steeds aan je pc gekoppeld is en open Limera1n.
Stap 4: Druk op de knop 'make it ra1n' (bekend van Blackra1n).
Stap 5: Limera1n zal nu aan de slag gaan en na een gegeven tijd vragen om een paar handelingen op je iDevice te doen (je apparaat in DFU-mode zetten). Gewoon simpel doen wat er in de knop afgebeeld wordt!
Stap 6: Als alles klaar is, komt een melding in beeld te staan dat je je apparaat moet opstarten.
Stap 7: Als je device is opgestart, start Cydia. De eerste keer zal Cydia zichzelf installeren, hierna sluit Cydia zichzelf af. Open Cydia opnieuw en laat deze helemaal laden, update direct! Dit fixt een paar kleine onvolkomenheden.

Voor de hele uitleg kijk hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1448225/0

Allemaal even goed doorlezen zodat je weet waar je mee bezig bent. Succes!