Hallo, het lukt me maar niet om de foto's die op mijn iPad 2 maar niet in het bestand "filmrol" te uploaden naar het internet. Hoe moet dit?

Ik heb geprobeerd applicaties te downloaden die dit normaal wel kunnen maar dat laten Apple en Safari niet toe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zit er ook email op? Zo ja, kan je door bij het onderdeel bekijken fotos, klikken op het vierkantje (linksonder met pijl) en dan kiezen voor mailen of mms- en.
Geen mail, dan aansluiten op pc via usb kabel, dan bij configuratiescherm(op pc) kiezen voor scanner/poto device, dan eigenschappen en kiezen voor folder openen. Zo kan je ze naar pc kopieeren en verder mailen ofzo.