Hoe kunnen al mijn app's wit zijn geworden? Ze doen het nog wel, maar alle afbeeldingen zijn wit?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet je je iPhone even resetten? Home knop en de aan/uit knop tegelijk indrukken en vast houden!

Antwoorden (2)

Als het om een iPhone gaat, zou ik even controleren via: instellingen > algemeen > toegankelijkheid > wit op zwart (die moet uit staan).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is de telefoon wellicht gedemonteerd geweest? Wij hebben dit wel eens meegemaakt nadat de telefoon gerepareerd is. Helaas valt er niets aan te doen. De enige oplossing is om de app opnieuw te downloaden. Succes