Een mobiel met de volgende eisen?

Rond de 200 euro.
Android + wifi,
simlockvrij,
Touchscreen, (liefst niet te klein.)
En camera met minimaal 3 megapixels.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja?? Bedoel je welke merken daaraan voldoen of wat wil je precies weten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een mobiel. niet de merk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zijn best wel veel telefoons.
je kan ook gewoon even naar een telefoonwinkel gaan of op internet rond gaan kijken

Het beste antwoord

Samsung gio
Bij de kijkshop, 159 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik heb zelf de Samsung galaxy S. Anders Mischien de galaxy s 2
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de samsung galaxy mini, voldoet aan deze eisen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung galaxy ace. Groter scherm dan gio en betere camera met flits. Kost volgens mij net iets meer dan 200 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook een groter scherm. Maar dat moet je voor jezelf bepalen of dat het waard is.
Htc wildfire €170 bij tmobile simlock vrij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. galaxy gio
2. galaxy mini

ik heb zelf een galaxy s2 maar die is tussen de €400 en €450 op marktplaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij kieskeurig.nl kan je geavanceerd zoeken bij gsm's. En dan kan je al je eisen opgeven. En vervolgens op prijs of waardering sorteren.