mijn blackberry curve geeft alleen nog maar een rood lichtje, hoe kan dit?

Mijn bb curve, wilt niet meer aan. Hij licht aan de oplader maar hij geeft alleen maar een rood lichtje. Ik heb hem een half uur zo later liggen maar het is nog steeds het zelfde. Wat kan ik hier aan doen en kan ik hem misschien terug sturen? mijn provider is t-mobile.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Heb je de batterij er al een keer helemaal uitgehaald?

Antwoorden (2)

Batterij er al een x erin en dan weer eruit gehaald?;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is je batterij/voeding kapot, je kan het proberen met een andere batterij (LET OP: dit moet van hetzelfde type telefoon zijn). Als je nog in de garantieperiode zit, kun je hem zeker nog terugsturen!