Hoe verander ik de beltoon van de ipod app viber?

De beltoon van viber is een irritant deuntje vind ik maar hoe verander ik het deuntje naar een ander liedje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

zelf ben ik niet bekend met deze telefoon, maar ik weet wel dat er leuke apps zijn waar je gratis een andere beltoon kan downloaden en gebruiken, zelf gebruik ik de app zedge, gratis en veel beltonen + makkelijk te gebruiken interface. je hebt wel een internetverbinding nodig op je telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om een beltoon van een app op de ipod waarmee je gratis kan bellen en niet over een telefoon maar over de app en ik weet niet hoe je de beltoon moet veranderen