Ik heb een HTC Wildfire besteld maar nu heb ik een paar vraagjes (bijlages)?

-er zit htc sense op wat houd dat in?
-het heeft een amulet scherm wat word daar mee bedoeld?
-is deze te updaten naar android 2.2 of 2.3 normaal heeft hij 2.1 (eclair)

en is het een goede telefoon, wat zijn jullie ervaringen?

Toegevoegd na 23 minuten:
Is het een goede keuze geweest of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nu een maand de htc wildfire s. Ik ben er heel tevreden over! Maar ik weet natuurlijk niet welke telefoon je gewend bent. Veel plezier ermee!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had een blackberry maar dat is echt troep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je waarschijnlijk wel wennen aan het touch screen maar daar wen je snel genoeg aan.. Ik vind een htc fijner dan een bb. Maar dat is mijn mening...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hiervoor heb ik wel een samsung galaxy appollo ook touchscreen maar denk heel anders.

Het beste antwoord

HTC Sense is een laag van HTC die ze door android heen roeren. Het is zeg maar de interface van je telefoon (7 schermen die naar je naar keuze kan inrichten.

Amoled is een soort superscherp scherm wat deze telefoon (blijkbaar) heeft.

Updaten kan sowieso met rooten, of er een officiële update komt is maar de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

HTC sense is gebruikersinterface.

Amulet scherm is het type scherm.

Volgens mij wel.

Ik had de HTC legend 2 weken toe liep die vast en allemaal krassen.
Direct een iPhone gekocht.

HTC is voor heel even leuk, vind ik.