Wat te doen als de applemobiledevice service Altijd crasht??

Ik wou mijn ipod touch aansluiten en kreeg meldingen over kan niet synchroniseren met ipod omdat de service niet is gestart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat ook kan helpen is of je computer up-to-date is. heb je het laatste Service Pack? Welk .net framework heb je? ...

Kijk eens op Windows Update of je alle updates hebt. Als dat het geval is: best eens iTunes herinstalleren. Maak in dat geval wel even een backup van C:\[Users of Document and Settings]\[Je gebruikersnaam]\Mijn Muziek\iTunes Media\
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Crasht hij of start hij helemaal niet. Als hij niet start kan je via taakbeheer het opstarten door op nieuwe taak te klikken. Als hij crasht (wat je denk ik bedoelt) zou het kunnen helpen om iTunes te verwijderen en weer te installeren.