Ik ga op vakantie naar het buitenland en wil mijn bb mee maar kost het geld als ik pings ontvang en hoe kan ik het 'uit' zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Jq dat kost geld,je moey dataroaming en alles wat met internet te maken heeft uitzetten !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je via 3g pingt kost het een hoop geld in buitenland, je kan beter kijken of er wifi van de camping/hotel is dan is het gratis of moet je klein bedrag betalen voor het gebruik. Je moet je dataverkeer uitzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook nog eens ontzettend duur, duurder dan op een gewone telefoon... Vraag me niet waarom

Internet in het buitenland is zo'n 1,70 p/MB maar blackberry internet 7,50 p/MB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kost veel geld.Uitzetten doe je door naar het pictogram Verbindingen beheren te gaan. Schakel het selectievakje mobiel netwerk uit als u de verbinding met het draadloze netwerk wilt uitschakelen.