Google Maps kaart downloaden voor navigatie?

M'n telefoon (met Android 2.2) bevat een navigatie app met Google Maps. Als ik dit wil gebruiken, moet ik volgens mij constant met het internet verbonden blijven om een kaart in beeld te blijven houden. Maar ik gebruik prepaid, dus op een bepaalde afstand van m'n huis wil ik niet meer het internet op (thuis ben ik met wifi met het internet verbonden).

Dus is het mogelijk die navigatie app zonder internet te gebruiken? Of zijn er andere navigatie apps waar je geen internet voor nodig hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

In de meest recente versie van Google maps (5.7) kun je gewoon hele routes downloaden. Zie link.

http://tweakers.net/nieuws/75489/google-maakt-offline-navigatie-in-maps-mogelijk.html

Verder kun je ook Navigon Mobile Navigator gebruiken voor je Android. Helaas is de Tomtom nog niet beschikbaar voor Android, maar deze wordt wel eerdaags verwacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In versie 5.7 van Google Maps kun je een gedeelte van een map opslaan zodat je hem offline kunt gebruiken.

Via de market kun je de laatste versie downloaden https://market.android.com/details?id=com.google.android.apps.maps&hl=en

" In de nieuwe versie van Maps voor Android zit echter de mogelijkheid verstopt om kaartgebieden te downloaden op de telefoon."