Wat is htc sense? En wat kan je er mee.

Htc heeft htc sense dit staat teminste op de achterkant van mijn htc wildfire maar wat houdt het precies in htc sense? En wat kan je er mee??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Sense zorgt voor een verbeterde grafische vormgeving voor het besturingssysteem Android. Wanneer een telefoon met Sense-interface wordt gebruikt, zullen er widgets op het thuisscherm van Android worden vertoond, die vaak in verbinding staan met internet. Zo is het mogelijk om via een widget het weerbericht op te vragen of om in te loggen op sociale netwerksites, zoals Facebook en Twitter. Sense is de opvolger van het succesvolle TouchFLO 3D dat op bijvoorbeeld de HTC Touch Diamond2 en de HTC Touch Pro2 wordt gebruikt.

Je kunt erg veel met de HTC Sense, hij kan wat je van iedere moderne telefoon verwacht. Helaas kun je er niet mee videobellen. Zie bron voor meer informatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HTC Sense is erop gericht om contacten centraal te stellen door je telefoon op een eenvoudige en natuurlijke manier te gebruiken. Personaliseer de complete interface en je zal verbaasd zijn wat je allemaal kunt doen. Deze ervaring is opgebouwd uit drie belangrijke pijlers door te luisteren en te observeren hoe mensen leven en communiceren. Deze pijlers zijn: