Racing Thunder 2 Lite is een leuke racespel en multiplayer is ook heel leuk.

Je krijgt hem er op door eerst naar de 'Market' te gaan op je telefoon.
Om de market te gebruiken moet je eerst inloggen met je gmail/google-account (Want het besturingsysteem Android is van Google) of als je er nog geen één hebt er 1 maken.

Dan heb je de market en daar kun je (op categorie) allemaal apps en games vinden.
Je kunt ook gewoon zoeken als je de naam weet, in dit geval (als je 'm goed vind) ''Racing Thunder 2 Lite''.
Klik dan de goede aan en klik op GRATIS en daarna op OK, nu wordt je game/app gedownload en geïnstalleerd.

Ook kun je op de site van de Android Market (https://market.android.com/) de apps & games downloaden log na het instellen op je telefoon in met je Google-Account bij de market.
Verder werkt het zo'n beetje het zelfde.
Het enige wat anders is met installeren, klik nu op installeren.
Zorg er wel voor dat je telefoon dan wel verbinding heeft (Wi-fi of 3G/Dataverbinding).

Verder zijn er ook nog alternatieven voor racespellen maar dat vind je in de categorie racen in de Market ;-)

Sorry voor mijn lange uitleg als je dat van de market allemaal al weet enzo maar Succes!!!