Kan sinds gisteren niet meer op Facebook komen met mijn iPod.

Ik krijg nu continue verbindingsfout te zien. Ik heb jullie tips uitgevoerd en ook de cache gewist maar helaas geen resultaat. Ksnap der nix van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is je vraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik evt zou kunnen doen. Ik kreeg net wel un geniale tip van iemand want hij/zij zei dat ik het mss met app kon proberen. Ik hen nu Facebook geinstaleerd en hij doet het. Joehoe. Dus voor diegene met die tip, thanx.

Antwoorden (2)

Werken andere sites allemaal wel goed en welke foutmelding krijg je?
En heb je deze ook al geprobeerd; http://www.facebook.com/login.php
Ook is er een Facebook App voor op de iPod touch; http://itunes.apple.com/nl/app/facebook/id284882215?mt=8 werkt die wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb precies het zelfde!!!!! Word er echt zo gek van.. De facebook app werkt wel, maar die is best wel irritant. Hopelijk heeft iemand anders wel een oplossing. Want degene die hiervoor antwoorde. Had het over een link van facebook inloggen. Maar dat werkt niet.. Als je naar facebook.com gaat what ever er achter staat bijv:  facebook.com/friends of facebook.com/inloggen dit werkt niet. De enige oplossing die ik ook gebruik is dus de gratis app van facebook. Succes er mee!

Toegevoegd na 6 minuten:
Vet raar ik kan maar 1 keer perdag antwoorden. Maar ik zei www.facebook.com/friends deze werkt WEL!!!!!!! ik hoop dat dit ook bij jou zo het geval is groetjes