Mijn smartphone heeft geen HDMI aansluiting. Hoe kan ik toch met mijn telefoon op de tv?

Ik wil met mijn Sony ericsson films streamen vanaf mijn smartphone naar de TV. Zijn hier kabels voor, dat je ze aan de usb aansluiting kan aansluiten. En hoe heten ze dan?

Bijvoorbeeld een kabel die je aan de micro usb port aansluit en dat je dan aan het uiteinde van de kabel een hdmi kop hebt om hem aan te sluiten op de tv.

Bedankt voor de reacties.

FeD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Zo'n kabel bestaat alleen op verschillende sites heb ik gelezen dat alleen Samsung (vaak met android) dit ondersteunen. Op deze site staat ook dat hij werkt met de Samsung Galaxy S. Maar hij bestaat dus wel, wel een pittig prijsje voor alleen een kabeltje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens http://forums.techarena.in/portable-devices/1404586.htm kun je geen TV aansluiten op een xperia play. Er komt wel een nieuwe versie van de telefoon uit die wel HDMI heeft, maar daar heb je niets aan natuurlijk.

Ook een conversiekabel bestaat niet...
gvrox