Welke smartphones kunnen allemaal videobellen?

En als je wil videobellen moet je dan dezelfde smartphones hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Nee je hoeft niet dezelfde smartphone te hebben, en videobellen gaat in t algemeen via internet, dus de meeste smartphobes met internet zulleb wel kunnen videobellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee want je moet een soort programma erop hebben en dat kan op iphone android samsung htc en dan kan je video bellen via skype of via een ander programma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle smartphones met een camera aan dezelfde zijde als het scherm zijn in principe geschikt voor videobellen.
Het is niet noodzakelijk om dezelfde smartphone te hebben, de apps die videobellen mogelijk maken moeten wel compatibel zijn met elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPhone natuurlijk en die kan ook videobellen met alle andere smartphones die kunnen videobellen.