De beste cameratelefoon is momenteel, zoals hierboven ook al werd aangegeven, de Sony Ericsson C905. De balans tussen software, hardware, kwaliteit van de lens en aantal megapixels is bij dit toestel het beste.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

De telefoon met het meest aantal pixels hoeft niet de beste camera te hebben, maar met de Samsung Pixon (8MP) kom je toch aardig op weg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het aantal megapixels zegt maar weinig over de kwaliteit van de foto. Het is een combinatie van veel factoren.
Over het algemeen genomen presteert sony ericsson hier erg goed.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is dan de Idou van Sony Ericsson met een 12 MP camera. Dit toestel komt binnenkort uit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Megapixels zeggen niet veel over de kwaliteit van een foto, dit heeft namelijk meer te maken met hoe de rest van de software en hardware met elkaar samenwerkt.

Olympus heeft onlangs nog aangegeven te stoppen met het proppen van Megapixels in camera's en zich te gaan focussen op alles eromheen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb op dit moment de sony ericsson c905 met een 8 mp camera erop en ik ben zeeeeer tevreden. WAT een foto's. !

en met 2mp maakte ik al goeie foto's , nu is het dus helemaal scherp.

de allerbeste foto's maak je toch met een goeie camera, maar mijn mobiel is mijn alles waar het foto's betreft. Klein, makkelijk, altijd bij je.

Er zijn intussen toestellen met 12 mp, maar dat maakt het foto's maken eigenlijk alleen maar moeilijker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De meeste pixels zegt niet alles. Een goede foto heeft goed licht nodig. Bovendien maak je met een telefoon per definitie niet de beste foto's, daar heb je een fotocamera voor, voor de beste filmp(je)s een videocamera en zelfs voor het beste gesprek is een telefoon niet het juiste middel, aangezien de non-verbale communicatie ontbreekt.

Niet voor niets is de meest gestelde vraag via de mobile telefoon: 'waar ben je?'. Hierdoor maak je van de gesprekspartner een beeld en kan zo het gesprek beter plaatsen.

Om terug te komen op de camera, hier een vergelijking: iemand die niet kan koken, heeft ook aan de beste pannen niets.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Telefoon Camera What 's happening ?
Ik zelf heb een telefoon die geen foto's maakt , maar RSTS ontzettend goed van is . Heb ook Camera ana/digi van merk X .
Beide werken goed !
Jij wilt een zwitser zakmes Kan alles !
Kan alles ( maar alles maar klein beetje goed)
Werkt dan ook voor geen meter .
Bellen : neem mijn merk X
Foto's : neem mijn merk X
Durf een zelfstandige keuze te maken ( IK )
Succes kiddo je hebt het nodig