bij sommige games gaat het geluid automatisch aan als je hem aanklikt hoe zet je dit uit?

dat is echt heel vervelend dan lig je in bed, heel rustig gaat het geluid opeens op maximum volume aan! dan is natuurlijk iedereen wakker! hoe zet je dit uit dat het geluid automatisch aan gaat? dit is bijv. bij iescaper2lite en pet hotel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de Instellingen het geluid uit zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon het geluid van je pc uitzetten.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet dat even in je vraag dan want niemand kijkt naar de categorie als ze een vraag beantwoorden.
Rutge
12 jaar geleden
Ja idd! Ik kan ook niet ruiken of je iPod of pc bedoeld.