als ik een ipod app wil updaten (week calendar) vraagt hij om de cvc code van mijn creditcard. is dit normaal?

moet je dan opnieuw betalen voor de app of voor de update? of doe ik iets verkeerd? ik hoor het graag want ik vind het gek dat als je al betaald hebt dat je je cvc code moet invoeren bij de update.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Heb ik ook wel eens, is denk ik gewoon een extra controle ofzo. Je hoeft de app niet opnieuw te betalen, alleen even de code invoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee de updates zijn gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook beter geen Creditcard gebruiken, ik gebruik iTunes kaarten, deze kun je in diverse winkels kopen; http://dixons.nl/categorie/1693/iTunes_Gift_Cards
Bij je account en betalingsgegevens geeft je dan aan 'Geen' i.p.v. een Creditcard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die heb ook een iTunes gift card. Maar voor ik die had heb ik dus Met credit-card betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je dus even bij iTunes in je account bij betalingsgegevens de Creditcard uitvinken en 'Geen' aanvinken http://support.apple.com/kb/HT1918?viewlocale=nl_NL