Hoe voorkam ik dat ik niet internet via mij Prepaid tegoed????? Nokia E72, T-Mobile

Ik krijg steeds minder beltegoed terwijl ik niks doe!!!1

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan instellen dat je mobiel 'vraagt' welke verbinding je wilt. Ga naar:
- open de web - kies opties (links onder) - instellingen - algemeen - toegangstpunt - selecteer 'altijd vragen'.

Om te bekijken en te bewerken welke verbindingen je hebt, kan je het volgende doen:
- menu - bed. paneel - instellingen - verbinding - bestemmingen - internet.
Hier staan de verbindingsprioriteiten aangegeven. Dus wil je bijvoorbeeld dat je eerst verbinding maakt met wifi, zet dan je wifiverbinding op de eerste prioriteit.

Ga je naar het buitenland, dan kan je de data en roaming uitzetten:
- menu - bed. paneel - instellingen - telefoon - netwerk - netwerkmodus - selecteer gsm. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je dataverkeer uitzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan speciale apps voor om dit te blokkeren.
Helaas ben ik de naam ervan vergeten. . .