Hoe kom je aan een ping "naam"?

Moet je je dan ergens inschrijven ofzo? Hoe gaat dat?

Toegevoegd na 30 minuten:
Al die mensen die kunnen pingen, hoe komen zij daar aan? aan die naam? Krijg je die bij je telefoon, of moet je je inschrijven op een site ofzo, of bestaat die site niet?

Wat moet ik doen??? Ik wil ook graag pingen, maar heb alleen maar android.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je precies?

Het beste antwoord

Pingen kan alleen met een Blackberry en de ping zit dan gekoppeld aan de telefoon. Je zou wel Whatsapp kunnen gebruiken wat gekoppeld wordt aan je telefoonnummer en tegelijkertijd iedereen automatisch weergeeft in je lijst die ook Whatsapp hebben. Dit lijkt op pingen en kan ook gewoon met jouw android toestel en met andere Blackberry en bv iphone gebruikers die ook Whatsapp hebben geïnstalleerd. Hier is dit te downloaden met je mobiel http://www.whatsapp.com/android/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik heb whatsapp, maar vind het helemaal niks, omdat ik dan mijn nummer zou moeten geven aan mensen die ik helemaal niet ken! Heb daar een nare ervaring aan overgehouden...

Andere antwoorden (1)

Als je een pingprofiel aanmaakt, moet je een naam verzinnen.