Ja en nee. (buiten Ipod om, dus even algemeen) Je accu laad met dezelfde snelheid op, alleen als iets uit staat en dus geen energie gebruikt, verliest hij geen energie tijdens het opladen en is dus eerder vol. dit is dus een kleine strikvraag ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee dit zou niks uit moeten maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je iPod laad wel sneller als hij uitstaat, omdat hij zo minder vermogen gebruikt. Als je een iPod Touch of iPhone hebt gaan alle background applicaties (multitasking apps) dan ook uit.

Als je een iPod Touch of iPhone alleen vergrendeld tijdens het opladen, gebruikt hij nog steeds vermogen (en dan staan er ook nog applicaties aan als je deze niet hebt afgesloten).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je ipod staat in principe nooit echt uit. Alleen als je muziek luisterd of iets dergelijks tijdens het opladen gaat het iets minder snel dan wanneer je dat niet doet, omdat je dan stroom gebruikt natuurlijk. Maar in principe staat hij alleen soms op standby, maar nooit helemaal uit. Als je je ipod lang niet oplaad zal hij dus ook gewoon op een gegeven moment helemaal leeg zijn en niet meer aangaan tot je hem oplaad.