Hoe zet je de woordenboek uit op je Android?

Ik vind het SUPER iri dat als je iets typt, dan komt er automatisch een woord te staan die je niet wilt..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Gelezen op Internet (dus tevens de bron)

HTC levert op diverse toestellen de gebruikersinterface HTC Sense mee. Het ziet er prachtig uit en je hebt de beschikking over veel meer homescreens (7 in plaats van 3). Maar toch zou reden kunnen hebben om HTC Sense uit te schakelen. Hoe doe je dat?

Niet iedereen zal gecharmeerd zijn van HTC Sense. Uitschakelen doe je als volgt:
1. Druk op de Menu-knop.
2. Druk op Instellingen (Settings)
3. Druk op Toepassingen (Applications).
4. Druk op Toepassingen beheren (Manage Applications).
5. Wacht even totdat de informatie is verzameld.
6. Blader naar beneden tot je HTC Sense ziet. Druk op Info.
7. Druk op de knop Standaard Wissen (Clear Defaults).
8. Druk op de homeknop. Je krijgt nu de vraag met welke applicatie je de actie wilt uitvoeren. Selecteer home en geef aan dat dit de default-actie moet worden.
Je bent nu terug op het standaard Android-homescreen. Je hebt nu maar drie homeschermen om widgets toe te voegen en de HTC-widgets zijn niet meer beschikbaar.
Eigen HTC-applicaties zoals People en Messages zijn er nog steeds. Wil je terug naar HTC Sense, dan doe je dat door exact dezelfde stappen weer uit te voeren, maar daarbij kies je voor de default-waarden.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hét woordenboek.

Zal me 5 punten kosten, maar voor je de woordenboek uit zet lijkt t me handig dat je het nederlandse taal beheerst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dit is geen antwoord, daarom gaat het je inderdaad punten kosten. Zet het dan als reactie!
Amadea
12 jaar geleden
En ook nog: iri = irritant ; een woord die = een woord wat. De Nederlandse taal wordt met een hoofdletter geschreven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik hoef mn woordenboek ook niet uit te zetten en ik claim niet dat ik het zo goed weet.
En ik dácht dat ik het bij reacties had gezet, maar dat was klaarblijkelijk niet zo. En dan nog had het me punten gekost want volgens de richtlijnen mag je taal niet corrigeren.
Ach, soms kan ik t niet laten...